do what you love

13:54

Ahojte pri dnešnom, ak mám pravdu povedať, dosť spontánnom príspevku. Dnes ma chytila doooosť veľká nostalgia, konkrétne pri prezeraní starých fotiek. Fotím niečo vyše roka, pre upresnenie rok aj jeden mesiac :D. Je to niečo, čo ma napĺňa a baví, aj keď sa často hnevám kvôli tomu, že mi fotky nevyšli tak ako som chcela, začnem sa porovnávať s ostatnými... a presne toto je nesprávne. 

Myslím, že každý z nás má niečo, čo ho baví, rád sa tomu venuje. Či už je to šport, kreslenie, fotenie, móda, alebo sa jedná o vás samotných. A určite máte nejaké chvíľky, keď so sebou nie ste spokojný, myslíte si, že by to mohlo byť lepšie, ste z toho sklamaný, začnete sa porovnávať s druhými a hovoríte si, že na to nemáte. Aspoň ja sa tak z času na čas cítim. Viete o čom hovorím?

Ale poviem vám jednu vec. NIKDY sa s NIKÝM neporovnávajte. Nikam vás to nepounie. Aj tí najväčší profesionáli raz niekde začínali. Nedostali všetko ako na zlatom podnose. Museli pre to makať, dlho sa snažiť a čo je hlavné, neprestali s tým. Vydržali, stále pokračovali. A tak musíme aj my. Venujte sa tomu, čo vás baví a hlavne neprestávajte. Pretože pre výsledok sa oplatí čakať. 

Viem, že nie každého baví tento typ príspevkov, kde sa takpovediac ,,opustím,, tak dúfam, že som vás úplne neunudila. Ak sa vám ale takéto články páčia, budem rada, keď mi dáte vedieť. Nakoniec prikladám niektoré z mojich obľúbených fotografií za celú moju ,,kariéru,, haha. Dúfam, že sa vám budú páčiť:)



 













Ani si neviete predstaviť, ako VEĽMI sa teším na jeseň. Všetky tie farby...!♥





Jeden z mála motýľov, ktorý mi oddane pózoval. Je to profík, čo vám poviem.





Užívajte si posledné dni prázdnin a teším sa na vás pri ďalšom článku!♥

You Might Also Like

26 komentárov

  1. Máš úplnu pravdu :) skvelý článok a tie fotky sú nádherné :) je vidno, že sa v tomto posúvaš ďalej a držím ti palce na ďalšie krásne zaznamenané momenty <3 super! :) <3
    Fashion Lovers

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky a skvelý pravdivý článok! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prekrásne fotky! A niektoré obzvlášť!! :O :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky, naozaj :) Aj ja veľmi rada fotím, no nie je to tak dlho a tiež sa veľmi teším na jeseň! Hlavne kvôli počasiu, ale aj kvôli farbám :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky, aj ja sa veľmi teším na jeseň :) naozaj máš krásny blog, hned som ťa začala aj sledovať ..♥ ak budeš mať chuť, poteší ak zavítaš aj na môj blog :) teším sa na tvoje ďalšie príspevky!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky, aj ja sa veľmi teším na jeseň :) naozaj máš krásny blog, hned som ťa začala aj sledovať ..♥ ak budeš mať chuť, poteší ak zavítaš aj na môj blog :) teším sa na tvoje ďalšie príspevky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Velmi pěkný a pravdivý článek. A fotky to samé :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super blog, článok veľmi dobre spracovaný dám si ťa sledovať ;)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY, ktorá prebieha na mojom blogu, bola by som veľmi rada kedy sa zapojíš ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. S tím porovnáváním souhlasím, vždycky z toho výjdeme blbě a jen mi pak na houby. Každý máme jinou cestu jiné sny, jiné cíle, nikdo nejsme stejný :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jop nejlepší je se neporovnávat, aspoň já se o to snažím, pak mi klesá sebevědomí :) Hezké fotky, ale strašně nádherná je ta srnka, či co to je, ptáček a západ, ty fotky mě nejvíce uchvátily:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máš krásne fotografie. :) Ja sa foteniu tiež venujem... a občas ma pochytí menšia "depka", a to hlavne, keď porovnám môj blog s blogom niekoho iného. No veľmi rýchlo sa snažím dostať zas len k sebe a mojej tvorbe. A postupne sa to zlepšuje. Každý máme určitý štýl fotiek, ktorý nás charakterizuje... a preto je zbytočné hodnotiť, koho fotka je lepšia. Jediné správne porovnávanie je porovnávanie nášho včerajška a dneška. Toho, ako sme pokročili. :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Vďaka za komentár!♥