holiday

9:14

Ahojte, po dlhšej dobe Vás opäť vítam pri novom príspevku! Pravdepodobne sa pýtate, prečo je nadpis dnešného článku zrovna holiday? Jeden z dôvodov je ten, že by som Vám rada ukázala nejaké fotky z dovolenky, konkrétne z Chorvátska, na ktorej som bola ešte v septembri. Nikdy predsa nezaškodí trochu si pospomínať, hlavne v týchto chladných dňoch na tie teplejšie, letné. A druhý dôvod je ten, že by som Vám rada napísala aj niečo málo o tom, čo som si počas posledných dňov na dovolenke uvedomila. Je to síce niečo, čo už všetci dávno veľmi dobre vieme, ale často na to zabúdame, a to dávať si v živote ciele. Keď chcete v živote niečo dosiahnuť, musíte pre to bojovať a najlepším začiatkom je stanoviť si reálne ciele. Nové ciele rovná sa nové možnosti. Stačí sa prekonať, spraviť niečo viac ako ste spravili napríklad včera a uvidíte, že budete silnejší, šťastnejší a hlavne hrdí sami na seba, že ste to dokázali. V neposlednom rade musíte veriť v seba samého a uvedomiť si, že dokážete čokoľvek za čo ste ochotní bojovať. Znie to trochu ako klišé, ale je to pravda. 

To by bolo všetko k tomu, čo som Vám dnes chcela povedať a môžme ísť rovno na fotky, ktoré pre dnes nebudem nejako ,,okecávať,, tak snáď Vám to nebude prekážať a vidíme sa pri ďalšom poste! ♥





 
















A čo Vy? Máte radšej leto, alebo si viacej užívate toto chladnejšie obdobie? Určite mi dajte vedieť v komentároch, rada si to prečítam ☺.






You Might Also Like

44 komentárov

  1. Krásne fotky!! :) Hneď by som sa išla okúpať :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tiež by som sa najradšej vrátila zase naspäť :)

      Odstrániť
  2. Milujem leto,no aj zima ma svoje čaro.:)
    Krásny blog,dávam odber. :P

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky! Keď vidím to more, ešte viacej mi chýba teplo a Nice:(

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, a hej, mám rada jeseň a chladnejšie obdobie ale tiež mi chýba to more:(

      Odstrániť
  4. Pekné fotky. Chorvátsko mám rada, hlavne to krásne čisté more. :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky❤ Do Chorvátska chodím s rodinou každé leto a je to dokonalé miesto ❤

    www.accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fotky jsou nádherné, jak já bych brala zpátky léto! ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fotku sú nádherné, priam až dokonalé. Zamilovala som sa do nich. Sála z nich neskutočná atmosféra! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fotky sú parádne a pekne si to napísala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné fotky! Taky bych chtěla léto zpátky..

    theheartissue.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jestli mám raši léto? Jak kdy, pokud jsou tepla kolem 40, dávám přednost začátku pozdimu, ale konec pozdimu moc ráda nemám, to už je na mě moc zima. Fotky jsou nádherné, já v té době někdy byla také na dovolené v Chorvatsku, ale byli jsme na severu:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Práve som sa vrátila z tej zimy tam vonku a som nekonečne šťastná, že to jesenné počasie môžem pozorovať cez okno zabalená v deke s čajom a notebookom na kolenách :D. Vôbec sa tam neplánujem vrátiť! Našla som si tvoj komentár na mojom blogu, keď som sa po dlhom čase prihlásila a vidím, že keď som zavítala na tvoj blog spravila som dobre. Tieto nádherné fotky čo máš tam vyššie postnuté sú úžasné, no najlepšie na nich je, že mi pripomenuli leto, ktoré bolo fakt nádherné!♥ Trošku nostalgicky sa teraz cítim, ale nevadí. Vďaka!♥
    KristinJuly

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne fotky! Ja mám zo všetkých období najradšej jeseň a hneď po nej jar, keďže nemám rada ani veľmi teplo a ani veľmi zimu :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Och, aké krásne fotky! Aspoň som si vďaka nim spomenula na našu dovolenku ešte z augusta.
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tam sme boli na dovolenke aj my!♥ A fotky sú krásne, také pokojné, až mám zmiešané pocity z toho, že sa dívam na more a vonku je sneh:D

    Lily of the valley

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Fotky jsou velice povedené! Na Makarské i v Tučepech jsem několikrát byla a musím říct, že je to tam dokonalé!! :)
    Jinak s těmi cíly máš naprostou pravdu! Člověka to tak motivuje, že ví, za čím se "hnát" a pro co se snažit! :)

    Máš moc krásný blog!

    S pozdravem,
    Natálie z Mare di Fragole

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásne fotky! Chorvátsko som nikdy nejako nemala rada, ale po minuloročnej dovolenke som mu už dosť naklonená.
    Leto mám veľmi rada (aj keď niekedy bolo moje naj obdobie práve zima), ale najradšej kvôli oddychu pri mori :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vďaka za komentár!♥